Tarieven en werkwijze

TARIEVEN EN WERKWIJZE

Contact opnemen

We bespreken telefonisch, via het contactformulier of per mail aan de hand van foto's, of ter plaatse wat je wenst te bereiken. Ik geef je daarna een inschatting van de kost.


Werkgebied: Vlaanderen


De afspraak

Na een kort gesprek beginnen we samen op te ruimen. Samen, omdat jij alleen kan beslissen wat er met uw spullen moet gebeuren.

Ik steun en adviseer u, rekening houdend met uw wensen en ideeën. Opruimen is intensief, daarom werken we in sessies van 4 uren.

Zo blijft het haalbaar en zie je meteen verandering, wat u motiveert.


Opvolging

Tijdens en na de sessie geven we, indien u dit wenst, opdrachten maar vooral veel tips om verder te werken en het zo te houden.

Na een tijdje nemen we contact met u op om te horen hoe het verloopt.

GRATIS: Via mail krijg je advies, en tips tot één maand na onze komst .


Blijvende begeleiding

Het is mogelijk om enkele werkafspraken per jaar te maken om samen het resultaat te behouden.


Tarieven

1. Gratis kennismaking voor een 1 ste telefoon- of online gesprek.


2. 160 €/incl btw: halve dag opruimsessie (4 uren) 


3. 0,42 €/km/incl btw: kilometervergoeding


4. 40 €/uur/incl btw: opvolgingssessie   


Tarieven voor ondernemingen op aanvraag.


Voor kleine onderneming onderworpen aan de vrijstellingsregeling van belasting is de btw niet toepasselijk.


Budget: Personen met een basisondersteuningsbudget (BOB) of persoonsvolgend budget (PVB) kunnen dit bedrag gebruiken om onze diensten in te schakelen.


Korting:  Ziekenfondsen, thuiszorgdiensten, sociale diensten overheid geven soms een korting voor hulp van onze diensten. 

TIP

Je ziet in het begin niet veel vordering. Zet door! Eens je begint te organiseren gaat heel vlug.


Tip: Zet dozen/zakken die weg mogen onmiddellijk in de hall/garage/opslagplaats en wacht niet te lang om ze weg te doen.

FAQ


Hoe lang duren sessies?

Opruimen is intensief, daarom werken we in sessies van 4 uren.


Doel

Structuur aanmaken die voor u gemakkelijk hanteerbaar is en waardoor je rustiger en efficiënter kan werken.


Vertrouwelijkheid

Wij werken volledig vertrouwelijk en met wederzijds respect.

We zijn discreet, weten om te gaan met gevoelige informatie en uw privacy wordt beschermd.

Alleen jij beslist wat er met uw gerief gebeurt. Wij geven daarin advies.

 

Moeilijk met loslaten?

Opruimen kan heel emotioneel zijn. Veel herinneringen komen naar boven en wegdoen is dan ook heel moeilijk. Wij helpen u daar zo goed mogelijk mee.

 

Wat met uw gerief?

Weggeven: Je krijgt een heel goed gevoel als je het kan weggeven aan een goed doel, iemand die je kent en het kan gebruiken. Er zijn ook de kringloopwinkel en goede doelen waar je het kan brengen.

Verkopen: Je kan ze ook verkopen via verschillende kanalen zoals kennissen, websites, social media, tweedehandswinkels enz.

Weggooien: Als ze echt helemaal kapot zijn, gooi je ze weg.

 

Moet ik aanwezig zijn?

Al je meehelpt gaat het vlugger en gemakkelijker maar het kan ook als je er niet bent.

 

Voor bedrijven

Na een kort gesprek beginnen we samen op te ruimen en zoeken we oplosssingen en structuur voor je werkplek, uw administratie en kantoororganisatie. Liefst samen, omdat jij alleen kan beslissen wat er met uw spullen moet gebeuren, welk klassement je wilt enz. We hoeven niet constant samen te werken.

We ruimen op, klasseren, ordenen, herstructuringen, archiveren (ook digitaal).

We steunen en adviseren u, geven praktische tips om onmiddellijk toe te passen, rekening houdend met uw wensen en ideeën. We leren je ook prioriteiten te leggen. (Bv. telefoon, e-mails enz.)