Office Management

Office Management

Wat brengt het op:

  • Tijd voor uw hoofdbezigheid
  • Efficiënter werken: geld- en tijdswinst
  • Meer ruimte, tijd en energie

 

Voordelen:

  • Er kan ook gewerkt worden vanuit het kantoor van de freelancers.
  • Fexibel en snel ingewerkte proffessionals.
  • Kost minder dan personeel in dienst nemen. Geen sociale premies en loonheffingen.
  • U vraagt ons alleen als u ons nodig hebt.
  • Door een betere organisatie kan je ook beter delegeren.
  • Vanaf enkele uren per week/maand.

Wij zijn goed in alles wat administratie is en weten hoe belangrijk een goede administratieve organisatie is voor uw onderneming.

We kunnen u zowel bijstaan bij hòe het moet gedaan worden, als helpen om het werk zelf gedaan te krijgen. Een aantal uur of een paar dagen per week, inspringen bij tijdelijke piekbelastingen, of u een paar dagen per maand helpen om uw facturen de deur uit te krijgen bv.

 

Wat doen we:

  • Algemene administratie
  • Offertes, facturatie, opvolging bestellingen
  • Voorbereiding boekhouder
  • Telefoonoproepen, correspondentie
  • Verwerken datagegevens
  • Digitale en papieren archivering
  • Klassement
  • Herinrichting, reorganisatie kantoor
  • ...

 

Waarom de ondersteuning:

  • Tijdelijk meer administratieve taken (extreme drukte, starter)
  • Onderbezetting of vervanging personeel (ziekte, zwagerschap)
  • Kort of langdurig project
  • Te vroeg om een medewerker in dienst te nemen
  • ...

 

 

 

We bespreken telefonisch, via het contactformulier of per mail aan de hand van foto's, of ter plaatse wat je wenst te bereiken. Ik geef je daarna een inschatting van de kost.

Personal Assistant

Als zaakvoerder heb je veel aan je hoofd. Je hebt de eindverantwoordelijkheid en bent degene die de knopen moet doorhakken, klanten tevreden houden en je medewerkers coachen en aansturen. En daar stopt het niet bij.

Om je bedrijf goed te leiden moet je je focussen op die zaken die écht belangrijk zijn.

Maar vaak is het anders. Je springt bij waar nodig, maakt je facturen misschien nog zelf, doet boodschappen, beheert zelf je agenda en bent een paar uur per dag bezig met je mailbox op te kuisen.

Wanneer we je bijstaan als Personal Assistant , nemen we die taken van je over die niet tot de kern van je business behoren. We zorgen er voor dat je output, dat wat je presteert en toegevoegde waarde heeft voor je bedrijf, spectaculair de hoogte in gaat.

Dat je tijd krijgt om met je klanten bezig te zijn, je organisatie te stroomlijnen, werken aan je groei.

 

Een aantal taken die we van je kunnen overnemen:

  • agendabeheer
  • mailbeheer
  • administratieve taken overnemen
  • vergaderingen en afspraken inplannen en voorbereiden
  • je afschermen van inkomende telefoons
  • reizen boeken en plannen
  • informatie verzamelen
  • Delegeren gaat moeilijk omdat alleen jij weet waar de info zit.
  • Dit kan al vanaf enkele uren per week/maand.

Caroline Callens - info@opruimcoach.be - +32 484 99 38 34

 

©Copyright opruimcoach 2012-2016 All rights reserved