Professional organizer/werkwijze


" 'Tijd' is voor iedereen gelijk, kan niet teruggedraaid worden, en is verloren zodra hij voorbij is."


Steven Debrauwere




Professional organizer/werkwijze


Als ondernemer besef je dat een efficiënte en overzichtelijke organisatie van je administratie een basis-noodzaak is.


Anders gezegd: wanneer dit niet het geval is, kost het je geld. Elke dag opnieuw.


Zaken die verloren gaan, tijd verliezen met zoeken naar die offerte of contract, uit het oog verliezen van belangrijke zaken.


Je weet het, maar waarom loopt het dan vaak fout?


 

Als ondernemer ben je goed in een aantal zaken. En heel goed in dat wat belangrijk is voor je klant. Dat betekent niet dat je automatisch ook sterk bent in administratieve organisatie. Of je hebt eenvoudigweg geen tijd om er op te focussen.


 

Maar ik heb goed nieuws: De Opruimcoach is expert in hoe je een administratieve omgeving, werkplek organiseert, hoe je een archief overzichtelijk en efficiënt maakt, hoe je er voor zorgt dat je geen tijd meer verliest met zoeken, of dingen uit het oog verliest.


 

We kunnen je helpen zowel met hoe je het moet doen, als met het effectief op orde brengen van wat vandaag nog niet optimaal verloopt.


 

 

Office Management


 

Wij zijn goed in alles wat administratie is en weten hoe belangrijk een goede administratieve organisatie is voor uw onderneming. We kunnen u zowel bijstaan bij hòe het moet gedaan worden, als helpen om het werk zelf gedaan te krijgen. Een aantal uur of een paar dagen per week, inspringen bij tijdelijke piekbelastingen, of u een paar dagen per maand helpen om uw facturen de deur uit te krijgen bv.


 

Personal Assistant


 

Wanneer we je bijstaan nemen we die taken van je over die niet tot de kern van je business behoren. We zorgen er voor dat je output, dat wat je presteert en toegevoegde waarde heeft voor je bedrijf, spectaculair de hoogte in gaat.


 

Dat je tijd krijgt om met je klanten bezig te zijn, je organisatie te stroomlijnen, werken aan je groei. 


Contact opnemen


We bespreken telefonisch, via het contactformulier of per mail aan de hand van foto's, of ter plaatse wat je wenst te bereiken. Ik geef je daarna een inschatting van de kost.



De afspraak


Na een kort gesprek beginnen we samen op te ruimen. Samen, omdat jij alleen kan beslissen wat er met uw spullen moet gebeuren.


Ik steun en adviseer u, rekening houdend met uw wensen en ideeën. Opruimen is intensief, daarom werk ik in sessies van 4 uren.


Zo blijft het haalbaar en zie je meteen verandering, wat u motiveert.



Opvolging


Tijdens en na de sessie geven we, indien u dit wenst, opdrachten maar vooral veel tips om verder te werken en het zo te houden.


Na een tijdje nemen we contact met u op om te horen hoe het verloopt.


GRATIS: Via mail krijg je advies, en tips tot één maand na onze komst .



Blijvende begeleiding.


Het is mogelijk om enkele werkafspraken per jaar te maken om samen het resultaat te behouden.



Vertrouwelijkheid


Wij werken volledig vertrouwelijk en met wederzijds respect.


We zijn discreet, weten om te gaan met gevoelige informatie en uw privacy wordt beschermd.


Alleen jij beslist wat er met uw gerief gebeurt. Wij geven daarin advies.


 

Moeilijk met loslaten?


Opruimen kan heel emotioneel zijn. Veel herinneringen komen naar boven en wegdoen is dan ook heel moeilijk. Wij helpen u daar zo goed mogelijk mee.


 

Wat met uw gerief?


Weggeven: Je krijgt een heel goed gevoel als je het kan weggeven aan een goed doel, iemand die je kent en het kan gebruiken. Er zijn ook de kringloopwinkel en goede doelen waar je het kan brengen.


Verkopen: Je kan ze ook verkopen via verschillende kanalen zoals kennissen, websites, social media, tweedehandswinkels enz.


Weggooien: Als ze echt helemaal kapot zijn, gooi je ze weg.


 

Moet ik aanwezig zijn?


Al je meehelpt gaat het vlugger en gemakkelijker maar het kan ook als je er niet bent.


 

Voor bedrijven


Na een kort gesprek beginnen we samen op te ruimen en zoeken we oplosssingen en structuur voor je werkplek, uw administratie en kantoororganisatie. Liefst samen, omdat jij alleen kan beslissen wat er met uw spullen moet gebeuren, welk klassement je wilt enz. We hoeven niet constant samen te werken.



We ruimen op, klasseren, ordenen, herstructuringen, archiveren (ook digitaal).



We steunen en adviseren u, geven praktische tips om onmiddellijk toe te passen, rekening houdend met uw wensen en ideeën. We leren je ook prioriteiten te leggen. (Bv. telefoon, e-mails enz.)



Opruimen is intensief, daarom werken we in sessies van 4 uren.


 

Doel


Structuur aanmaken die voor u gemakkelijk hanteerbaar is en waardoor je rustiger en efficiënter kan werken.



Caroline Callens


info@opruimcoach.be

+32 484 99 38 34

 ©Copyright opruimcoach 2012-2019   All rights reserved